Gode tilbakemeldinger

HMS-konferansen 2014 fikk svært gode tilbakemeldinger fra deltagerne. – Men vi fikk også viktig informasjon om at vi må bedre oss på enkelte områder, sier Per Ivar Clementsen, avdelingsdirektør hos NAV Østfold. 
Publisert: 31.10.2014Del:
Per Ivar Clementsen er takknemlig for alle tilbakemeldingene deltagerne ga etter årets HMS-konferanse
Per Ivar Clementsen er takknemlig for alle tilbakemeldingene deltagerne ga etter årets HMS-konferanse. – Det er vi avhengig av for å kunne utvikle oss ytterligere, sier han. 
Deltagerne ble oppfordret til å evaluere konferansen ved å fylle ut et skjema før de reiste hjem, og responsen var imponerende: Hele 570 besvarelser fra de 930 deltagerne gir arrangørene nyttig informasjon.
 
Kaffe og parkering
Det som ga lavest score, var parkering og kaffepausene. Mange slet med å finne parkeringsplass, og det var lange køer ved kaffeautomatene i pausene. – Dette er en viktig del av logistikken og totalopplevelsen, og noe vi må bli bedre på til neste år, sier Clementsen.
En del etterlyste også en pause på ettermiddagsøkten, andre ville ha flere og kortere innslag.
Men bortsett fra det, var tilbakemeldingene svært så gode. På spørsmålet om deltagerens totalopplevelse av konferansen, svarte faktisk over 94 prosent at de var godt eller svært godt fornøyde.
 
Gode foredragsholdere
Foredragsholderne fikk også svært god score, med Marco Elsafadi og Anne Lindmo som ”innertierne”.
På spørsmålet om hva deltagerne ønsker seg mer av neste år, var det dagsaktuelle temaer, parallellseminar/workshops og gode bedriftseksempler IA-arbeid ”alle” ville ha.
- Mange benyttet også muligheten til å gi innspill og forslag til arrangementskomiteen. Det er vi svært takknemlige for, og vil ta det med oss når vi evaluerer årets konferanse og skal begynne å planlegge for neste år. Vi har som mål å bli enda litt bedre nesten gang, sier Clementsen. 
ks%20logo
nho_logo
lo%20logo1
unio
logo_nav
logo_gronnH

Til toppen